Reklamace a vrácení zboží

 

  • JAK VRÁTIT ZBOŽÍ?

    Potřebujete vrátit zboží ve 14 denní lhůtě?  Vždy máte právo odstoupit od koupě do 14 dnů, a to bez uvedení důvodu. Lhůta pro odstoupení začíná dnem doručení posledního zboží z vaší objednávky. Právo na odstoupení můžete nejsnadněji uplatnit, pokud jednoduše vyplníte formulář pro vrácení zboží a zboží nám vrátíte.

    Mějte na paměti, že práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu nemůžete využít pro zboží, které je po obdržení znehodnoceno, a které ze své povahy, zejména z hygienických důvodů není možné vrátit.   

    Jak postupovat při vrácení zboží?
  1. Pokud potřebujete vrátit zakoupené zboží, informujte nás o této skutečnosti e-mailem na karolina@cicita.cz.
  2. Připravte balíček obsahující zboží bez známek užívání tzn. nepoškozené, nehranné, čisté - bez kočičí srsti - chlupů, s originálními visačkami a v původním obalu. 
  3. Do balíčku přiložte vyplněný formulář: formulář pro vrácení zboží.
  4. Balíček odešlete nejlépe v původní přepravní krabici na adresu: Karolína Křížová, Panská 6, Brno 602 00.
    Balíček pošlete doporučeně a doklad o odeslání si schovejte. Neposílejte, prosím, zboží na dobírku.
  5. Jakmile k nám balíček dorazí, potvrdíme vám jeho přijetí.
  6. Peníze za zboží vám zašleme zpět do 14 dnů dnů. 

 

 

  • KAM MÁM POSLAT ZBOŽÍ, KTERÉ CHCI VRÁTIT?

    Zboží je třeba odeslat na níže uvedenou adresu:  Karolína Křížová, Panská 6, Brno 602 00


  • MUSÍM ZA VRÁCENÍ ZBOŽÍ PLATIT?

    Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně nákladů na naši standardní dopravu - 70 kč.
    Při vrácení veškerého objednaného zboží s dopravou zdarma, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny.
    Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny.

     

     

  • JAK SE DOZVÍM, ŽE BYLA MOJE ŽÁDOST O VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZPRACOVÁNA?

    Jakmile obdržíme vaši vrácenou zásilku, pošleme vám e-mail s potvrzením přijetí zásilky. 
     

     

  • JAKÝM ZPŮSOBEM MI BUDOU VRÁCENY PENÍZE?

    Peníze vám budou vráceny na váš bankovní účet a to do 14 dnů ode dne, kdy balíček obdržíme.

 

  • REKLAMACE

    Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás emailem (je třeba uvést vaše jméno, číslo faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s vámi další postup.

 

 
Zpět do obchodu