Reklamace a vrácení zboží
-
JAK VRÁTIT ZBOŽÍ?
Potřebujete vrátit zboží ve 14 denní lhůtě? Vždy máte právo odstoupit od koupě do 14 dnů, a to bez uvedení důvodu. Lhůta pro odstoupení začíná dnem doručení posledního zboží z vaší objednávky. Právo na odstoupení můžete nejsnadněji uplatnit, pokud jednoduše vyplníte formulář pro vrácení zboží a zboží nám vrátíte.
Mějte na paměti, že práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu nemůžete využít pro zboží, které je po obdržení znehodnoceno, a které ze své povahy, zejména z hygienických důvodů není možné vrátit.
Jak postupovat při vrácení zboží?
- Pokud potřebujete vrátit zakoupené zboží, informujte nás o této skutečnosti e-mailem na karolina@cicita.cz.
- Připravte balíček obsahující zboží bez známek užívání tzn. nepoškozené, nehranné, čisté - bez kočičí srsti - chlupů, s originálními visačkami a v původním obalu.
- Do balíčku přiložte vyplněný formulář: formulář pro vrácení zboží.
- Balíček odešlete nejlépe v původní přepravní krabici na adresu: Karolína Křížová, Panská 6, Brno 602 00.
Balíček pošlete doporučeně a doklad o odeslání si schovejte. Neposílejte, prosím, zboží na dobírku. - Jakmile k nám balíček dorazí, potvrdíme vám jeho přijetí.
- Peníze za zboží vám zašleme zpět do 14 dnů dnů.
-
KAM MÁM POSLAT ZBOŽÍ, KTERÉ CHCI VRÁTIT?
Zboží je třeba odeslat na níže uvedenou adresu: Karolína Křížová, Panská 6, Brno 602 00 -
MUSÍM ZA VRÁCENÍ ZBOŽÍ PLATIT?
Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně nákladů na naši standardní dopravu - 70 kč.
Při vrácení veškerého objednaného zboží s dopravou zdarma, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny.
Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny.
-
JAK SE DOZVÍM, ŽE BYLA MOJE ŽÁDOST O VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZPRACOVÁNA?
Jakmile obdržíme vaši vrácenou zásilku, pošleme vám e-mail s potvrzením přijetí zásilky.
-
JAKÝM ZPŮSOBEM MI BUDOU VRÁCENY PENÍZE?
Peníze vám budou vráceny na váš bankovní účet a to do 14 dnů ode dne, kdy balíček obdržíme.
-
REKLAMACE
Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás emailem (je třeba uvést vaše jméno, číslo faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s vámi další postup.