Reklamace a vrácení zboží

 

  • JAK VRÁTIT ZBOŽÍ?

    Potřebujete vrátit zboží ve 14 denní lhůtě?  Vždy máte právo odstoupit od koupě do 14 dnů, a to bez uvedení důvodu. Lhůta pro odstoupení začíná dnem doručení posledního zboží z vaší objednávky. Právo na odstoupení můžete nejsnadněji uplatnit, pokud jednoduše vyplníte formulář pro vrácení zboží a zboží nám vrátíte.

    Mějte na paměti, že práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu nemůžete využít pro zboží, které je po obdržení znehodnoceno, a které ze své povahy, zejména z hygienických důvodů není možné vrátit.   

    Jak postupovat při vrácení zboží?
  1. Pokud potřebujete vrátit zakoupené zboží, informujte nás o této skutečnosti e-mailem na karolina@cicita.cz.
  2. Připravte balíček obsahující zboží bez známek užívání tzn. nepoškozené, nehranné, čisté - bez kočičí srsti - chlupů, s originálními visačkami a v původním obalu. 
  3. Do balíčku přiložte vyplněný formulář: formulář pro vrácení zboží.
  4. Balíček odešlete nejlépe v původní přepravní krabici na adresu: Karolína Křížová, Panská 6, Brno 602 00.
    Balíček pošlete doporučeně a doklad o odeslání si schovejte. Neposílejte, prosím, zboží na dobírku.
  5. Jakmile k nám balíček dorazí, potvrdíme vám jeho přijetí.
  6. Peníze za zboží vám zašleme zpět do 14 dnů dnů. 

 

 

  • KAM MÁM POSLAT ZBOŽÍ, KTERÉ CHCI VRÁTIT?

    Zboží je třeba odeslat na níže uvedenou adresu:  Karolína Křížová, Panská 6, Brno 602 00


  • MUSÍM ZA VRÁCENÍ ZBOŽÍ PLATIT?

    Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně nákladů na naši standardní dopravu - 70 kč.
    Při vrácení veškerého objednaného zboží s dopravou zdarma, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny.
    Při vrácení části objednaného zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vraceny.

     

     

  • JAK SE DOZVÍM, ŽE BYLA MOJE ŽÁDOST O VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZPRACOVÁNA?

    Jakmile obdržíme vaši vrácenou zásilku, pošleme vám e-mail s potvrzením přijetí zásilky. 
     

     

  • JAKÝM ZPŮSOBEM MI BUDOU VRÁCENY PENÍZE?

    Peníze vám budou vráceny na váš bankovní účet a to do 14 dnů ode dne, kdy balíček obdržíme.

 

  • REKLAMACE

    Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás emailem (je třeba uvést vaše jméno, číslo faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s vámi další postup.

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení